петак, 28. октобар 2016.

ČOVEK SA SPORIM INTERNETOM

Dario Kesegi je jedan učesnika koje je predstavio Filmski front i čiji kratkometražni film ,,Dušan, čovek sa sporim internetom’’ ste mogli da pogledate sinoć na projekciji ili na njegovom youtube kanalu Stuberi.

Dušan, čovek sa sporim internetom
Na kom si ti sad levelu i šta treba da uradiš kako bi prešao sledeći level?

Na beginner-u sam. Samo treba snimati sve više i više i truditi se da svaki film bude bolji od prošlog. To je formula za uspeh.



U svojoj biografiji si napisao – Just a small town boy filming in the lonely world, pa malo opiši taj lonely world i zašto si uopšte počeo da se baviš filmom?

Od malena volim da stvaram nešto. Brat na fakultetu je prihvatio projekat da radimo film, ja sam uvek bio fasciniran filmovima i odlučili smo da ga snimimo. On je dobio desetku i oduševio sam se kako je to izgledalo, izgledalo je ,,kao na filmu’’ iako smo mi to snimili kad smo dodali muziku i efekte bilo je fascinantno. Pošto sam iz malog sela, svi su videli naš film i pohvalili su nas, pa sam samo odlučio da nastavim.



Da li je film za tebe jedan vid umetnosti kroz koji se izražavaš ili vid zabave?

Definitivno vid umetnosti.



Videla sam da sa svojim prijateljima imaš Youtube kanal gde na humorističan način predstavljate neke životne situacije, razmišljanja i slično. Zanima me da li ste više okrenuti zabavi kroz taj program ili težite da možda dostignete određen uspeh, kao recimo Dnevnjak?

Šta ja znam. Dnevnjak je više kreator skeč komedije, Youtuber se bazira na odnos sa publikom. To što mi radimo na Youtube-u nema toliko veze sa filmom iako je meni film strast, Youtube je komplementaran. Tamo se više fokusiramo na humor, a ja odvojim vremena da snimim film sa strane sa društvom. Smatram da Youtube ne služi za film već mesto gde smo mi ličnosti koje zabavljaju određenu publiku.



Izvan Youtube kanala rekao si da se baviš filmom, postoji li nešto određeno što sada radiš?

Da, brdo ideja koje treba stići i uraditi. Sanjam o tome da uradim dugometražni film, otprilike imam šest ideja za filmove i za jedan sam čak napisao i skriptu samo čekam pravi trenutak za snimanje. Ovako inače studiram, pa mislim da bih mogao posle završetka studija da se više posvetim filmu.



Tvoj kratkometražni film ,,Dušan, čovek sa sporim internetom’’ za neke je satira, a za neke horor koji proživljavaju na dnevnoj bazi.  Jel inspiracija došla iz ličnog života ili sagledavanja problema zavisnosti od društvenih mreža?

Jeste ismevanje. U suštini ja sam gledao mnogo dokumentaraca i činilo mi se da svi imaju neku formulu. Tužno, slow motion, on šeta i baca kamenje i slično. Delovalo mi lepo, a jednostavno i rekao sam sebi da moram to da snimim. Ja ne doživljavam nikakvu patnju u životu i odlučio sam da smislim veliku glupost za koju bih ’’doživljavao’’. Mi smo sa sela i stvarno imamo spor internet i morao sam tu moju patnju da pretvorim u film.



Na nesvakidašnji, satiričan način si prikazao fenomen zavisnosti od interneta. Misliš li da će te to izdvojiti od drugih učesnika?

Na  neki način jeste stvarno parodija, ali nisam siguran. Uostalom, videćemo kako će biti posle projekcija.



Šta misliš koja ti je šansa da u Srbija i region selekciji odneseš pobedu?


Ja nisam ni znao da se takmičimo. Sad sam uzbuđen, ali iskreno ne znam obzirom da nisam video od drugih učesnika filmove, a tražio sam ih i po fejsu i po youtube-u. Stvarno se nadam najboljem.


Na kom je levelu Filmski front?

Stvarno ne znam, prvi put sam ovde i ništa ne očekujem. Za sada je sve jako prijatno i profesionalno. Posle filmova i žurke ću sigurno imati neki utisak.


Нема коментара:

Постави коментар