петак, 28. октобар 2016.

F KAO FILM, FF KAO FILMSKI FRONT

Milana Nikić je rediteljka, autorka filma 24h ljubavi, dobar sagovornik, a  još bolja u igri asocijacija. Veruje da bi se na sledeći level moglo doći otvaranjem bioskopa na otvorenom iza Kulturnog Centra Novog Sada, a da je Filmski Front na kojem god levelu želi da bude. Jer je jedino važno da postoji.

A - autoportret. svaki dan ceo dan u svemu ga vidim.
B - bleja, način provođenja vremena tako da samo trošiš vreme na stvari na koje ti se u tom trenutku rade.
V - Vadisrce, Boris Vian - roman koji zapali maštu.
G - Godo. Ko je taj Godo i zašto ga je uopšte bilo ko ikada i čekao?
D - moj Deda Petar, stvarno najveći gospodin čovek.
Đ - Đuza Stojiljković i njegova izvedba pesme Devojko Mala u filmu ljubav i moda.
E - eskimski poljupci nosom.
Ž - Žil Vern i Žan Pol Sartr
Z - zle veštice u bajkama.
I - Italijanski neorealizam i kradljivci bicikala.
J - jo- jo, igračka koja mi je trenirala strpljenje kad sam bila mala.
K - Klabing Klabing, zezanje do bola.
L - Leopard print. Teška stvar za nositi svakog dana.
LJ - l ljubav jer će spasiti svet, Dostojevski nikad nije lagao.
M - mlevena plazma i mleko
N - nebo nad Berlinom, noć na zemlji i nepodnošljiva lakoća postojanja.
NJ - njoke s četri vrste sira
O - otpadanje. Kao permanentno gluvarenje samo bolje
P - pozorište i predstave koje se stalno dešavaju i koje će se zauvek dešavati.
R - ristreto kafa i voda sa kriskom limuna
S - stršljen. moja omiljena reč
T - turisti, nikad nisam htela da budem jedan od njih.
Ć - ćorsokak, na engleskom dead end street
U - ursula, najzlobnije ime u španskim serijama
F - felini i frojd i flitvud mek i frulaš čarobni
H - hirosima mon amour film koji nikako da pogledam
C - čula sam da planiraju da ga izbace iz azbuke NE DAMO C, a može i cimbalo.
Č - čarobni breg, u tim godinama?
DŽ - Џим Џармуш!!!!
Š - šolje su plave muzika je lek daj mani me ovog idemo u mek

Нема коментара:

Постави коментар